TAURON Polska Energia S.A. i Agencja Rozwoju Miasta S.A. w Krakowie postanowiły kontynuować współpracę przez kolejne cztery lata. Energetyczny lider dalej chce budować swoją markę w oparciu o obiekt jakim jest TAURON Arena Kraków – największa hala widowiskowo-sportowa w Polsce.

O współpracy między spółkami i znaczeniu TAURON Areny Kraków dla miasta mówili dziś (10 stycznia, piątek) podczas konferencji prasowej: Jerzy Muzyk – zastępca prezydenta Krakowa ds. Zrównoważonego Rozwoju, Rafał Soja – prezes TAURON Sprzedaż oraz Małgorzata Marcińska – prezes zarządu ARM S.A.

fot. T. Zyzak/ARM

– Nie można sobie już wyobrazić krajobrazu Krakowa bez tej hali – powiedział zastępca prezydenta Krakowa Jerzy Muzyk. – To miejsce, gdzie możemy przyjąć wybitnych artystów, w którym odbywają się imprezy sportowe o charakterze międzynarodowym. Wciąż czytamy o kolejnych wydarzeniach, które odbędą się w TAURON Arenie Kraków i słyszymy, że ktoś wybiera się do TAURON Areny na koncert, festiwal czy mecz reprezentacji Polski. Ta nazwa bardzo mocno zakorzeniła się w świadomości mieszkańców Krakowa i gości odwiedzających nasze miasto.

– Kraków to największy ośrodek miejski na energetycznej mapie TAURONU – mówił Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż, dodając, że w aglomeracji krakowskiej spółka ma ponad 400 tys. klientów w gospodarstwach domowych oraz dziesiątki tysięcy firm. – Konsekwentnie realizujemy strategię marki, która ma na celu kojarzenie znaku TAURON z solidnością, odpowiedzialnością i bezpieczeństwem, ale także z pozytywnymi emocjami i dobrą energią, czyli tym wszystkim, czego świadkami jesteśmy przy okazji imprez organizowanych w arenie – powiedział. Dodał, że TAURON Arena Kraków to piękny, funkcjonalny, nowoczesny i przyjazny dla niepełnosprawnych obiekt – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że przez kolejne cztery lata możemy być sponsorem krakowskiej Areny – podkreślił Rafał Soja.

– Najlepsi współpracują z najlepszymi – powiedziała Małgorzata Marcińska, prezes Agencji Rozwoju Miasta S.A. – Pięć lat temu, dzięki umowie sponsorskiej z TAURON Polska Energia S.A., otrzymaliśmy wsparcie doświadczonej firmy, której marka przełożyła się na budowane rozpoznawalności obiektu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tak solidnym partnerem i cieszymy się, że będziemy ją mogli kontynuować. Jestem przekonana, że nasza współpraca jest wzorem znakomitej partnerskiej relacji biznesowej, w której obie strony zyskują wizerunkowo.

Obecnie obowiązująca umowa dotycząca sponsoringu tytularnego krakowskiej areny upływa pod koniec stycznia 2020 roku. Nowa będzie obowiązywać do stycznia 2024 roku.